Direkt és Interaktív Marketing Szövetség: új főtitkár

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

Somogyi Endre lett augusztus elejétől a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkára. A Lugosi Boglárkát váltó szakember 2013-tól a DKT ügyvezetője, és fontos szerepet játszott az IAB Hungary életében is.

Somogyi Endre 2013-tól a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, az elmúlt 9 évben alapítója, elnökségi tagja, majd ügyvezetője volt a magyar IAB-nek, elnökségi tagja volt az IAB Europe-nak, előtte 7 évig az Adverticum fejlesztésért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen (MBA) és a University of Hertfordshire-en (BBA) végezte. Somogyi Endre a DIMSZ főtitkári megbízatását augusztus elejétől vállalta megtartva a DKT ügyvezetői tisztségét.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a hazai adatvezérelt marketing piac szereplőinek érdekképviseletét látja el. Fő irányvonala a közös ágazati kommunikáció, valamint az adatvezérelt kommunikáció elismertségének erősítése mind a marketingkommunikációs szakma, mind a fogyasztók felé. Kiemelten foglalkozik az adatvédelmi és a területhez kapcsolódó fogyasztóvédelmi kérdésekkel, valamint szakmai rendezvények és workshopok megrendezésével. Közel 60 tagvállalata nyolc szakterületi tagozat munkájában vesz részt.

„Célunk, hogy a DIMSZ szolgáltató szervezetként, hatékonyan biztosítson hátteret a szakmai munkának, meg tudjuk mutatni a piacnak az adatvezérelt kommunikáció előnyeit, képviseljük a piaci szereplők érdekeit, tájékoztatni tudjuk az érintett szereplőket az adat- és a fogyasztóvédelmi elvárásokról. Bízom abban, hogy Endre segítségével új lendülettel tudjuk folytatni a Bogi által megkezdett munkát” – mondta Huszics György a DIMSZ elnöke. /mmonline/

Somogyi Endre, a DIMSZ új főtitkára

Share

Kiegészítő információk